Skip to Content

MÜÜGI STANDARDTINGIMUSED


1. Üldsätted

1.1. Käesolevad müügi standardtingimused (edaspidi „Tingimused“) reguleerivad Opus Digital OÜ (edaspidi „Müüja“) ja kliendi (edaspidi „Klient“) vahelisi lepingulisi suhteid kaupade ja teenuste müügil ning tarnelepingutes.

1.2. Tingimused kehtivad kõikidele pakkumistele, tellimustele ja lepingutele, kui pooled ei ole kirjalikult kokku leppinud teisiti.

1.3. Kliendi üldtingimused ei kehti, kui neid ei ole Müüja poolt eelnevalt kirjalikult heaks kiidetud.

1.4. Müüja jätab endale õiguse Tingimusi ühepoolselt muuta, avaldades uuendatud versiooni oma veebilehel või edastades selle Kliendile.

2. Hinnad ja maksetingimused

2.1. Kõik hinnad on eurodes (€) ja ei sisalda käibemaksu, kui ei ole märgitud teisiti.

2.2. Tellimuse eest tasumine toimub ettemaksuna kohe pärast tellimuse kinnitamist. Peale makse laekumist väljastab Müüja arve. Kui ei ole kokku lepitud teisiti, ei alusta Müüja tellimuse täitmist enne makse laekumist.

2.3. Hilinenud maksetel on Müüjal õigus nõuda viivist vastavalt seaduses sätestatud määrale.

2.4. Kui makse hilineb rohkem kui 60 päeva, võib Müüja edastada nõude inkassofirmale või algatada kohtumenetluse. Klient on kohustatud hüvitama seadusega lubatud ulatuses kõik sissenõudmisega seotud kulud.

3. Tarne ja teenuste osutamine

3.1. Tarneajad on indikatiivsed ning Müüja teeb kõik endast oleneva, et tarnida kaubad või osutada teenused kokkulepitud ajaks.

3.2. Viivituste korral ei vastuta Müüja otseselt ega kaudselt kahju eest, kui viivitus ei ole tingitud Müüja tahtlikust või raskest hooletusest.

3.3. Kui Klient keeldub tellimuse täitmisest või tarne vastuvõtmisest ilma mõjuva põhjuseta, on Müüjal õigus nõuda hüvitist tekitatud kulude ja kahju katteks.

4. Pretensioonide esitamine ja garantii

4.1. Klient on kohustatud kontrollima kaupa või teenuse kvaliteeti viivitamatult pärast selle kättesaamist.

4.2. Kõik pretensioonid peavad olema esitatud kirjalikult 8 päeva jooksul pärast kauba või teenuse üleandmist.

4.3. Kui Klient on tarbija, kohaldatakse seaduses sätestatud garantiitingimusi.

4.4. Müüja ei vastuta Kliendi või kolmandate isikute tekitatud vigade, ebaõige kasutamise või muude Müüjast mitteolenevate asjaolude tõttu tekkinud kahju eest.

4.5. Kui tegemist on digitaalse teenusega, siis raha tagastamine peale auditi või raporti edastamist ei ole võimalik. Küll aga pakume kvaliteedigarantii – kui auditi või raporti sisu ei vasta ootustele, täiendame seda lisasoovitustega

5. Vastutuse piirang

5.1. Müüja vastutus piirdub otsese kahjuga ning ei hõlma kaudseid kahjusid, saamata jäänud tulu ega ärikahju.

5.2. Müüja ei vastuta force majeure (vääramatu jõu) sündmustest tingitud kahju eest, sealhulgas, kuid mitte ainult, loodusõnnetused, streigid, sõjalised konfliktid, riiklikud piirangud, tehnilised probleemid ja teenusepakkujate tõrked.

6. Kohaldatav õigus ja vaidluste lahendamine

6.1. Käesolevad Tingimused alluvad Eesti Vabariigi õigusele.

6.2. Vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kui see ei õnnestu, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus, kui seadus ei näe ette teisiti.