Odoo juurutusteenuste üldtingimused
1. Lepingu Kehtivus ja Kohaldamisala (Scope of Services)
1.1. Leping kehtib kuni kõik lepingujärgsed kohustused on täidetud, välja arvatud juhul, kui pooled on kirjalikult kokku leppinud muus lõpetamistingimuses.
1.2. Lepingu muudatused ja täiendused on kehtivad vaid poolte kirjalikul kokkuleppel.
1.3. Konsultant osutab Kliendile Odoo juurutamise, seadistamise, kohandamise, andmemigratsiooni, koolituse ja toe teenuseid, nagu on määratletud müügitellimuses.
2. Maksetingimused (Payment Terms)
2.1. Maksetingimused on järgmised:
- 30% ettemaks enne tööde algust.
- 40% pärast põhifunktsioonide valmimist ja Kliendi kinnitust.
- 30% pärast projekti lõplikku üleandmist ja Kliendi vastuvõtmist.
2.2. Kui teenuse osutamine ületab lepingulise mahu, arveldatakse täiendavad tööd tunnihinna alusel, kasutades konsultandi ajaarvestussüsteemi.
2.3. Hilinenud maksetele rakendub viivis vastavalt Eesti VÕS § 113 lg 1 – intressimääraga 0,05% päevas või muul poolte kokkulepitud määral, kui seadus või leping seda võimaldab.
2.4. Kui maksetähtaeg ületatakse rohkem kui 14 päeva, on Konsultandil õigus peatada teenuste osutamine.
3. Tarkvara Litsentsid ja Intellektuaalomand (Software Licensing & IP)
3.1. Odoo Enterprise litsentsid (kui rakendub) peab Klient ostma eraldi ning nende kasutus sõltub Odoo S.A. tingimustest.
3.2. Kui pooled ei ole teisiti kokku leppinud, annab Konsultant Kliendile tähtajatu, mitte-eksklusiivse litsentsi kasutada spetsiaalselt arendatud mooduleid oma ettevõtte vajadusteks.
3.3. Kliendil ei ole õigust edasi müüa, levitada või reprodutseerida kohandatud lahendusi ilma Konsultandi kirjaliku nõusolekuta.
3.4. Kui teenuse osutamine hõlmab isikuandmete töötlemist, kohustuvad pooled järgima Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) nõudeid. Pooled määravad vastutava ja volitatud töötleja rollid andmetöötluslepingus (DPA), mis sõlmitakse eraldi, kui see on kohaldatav.
4. Andmete Migratsioon ja Vastutus (Data Migration & Liability)
4.1. Konsultant abistab andmete migreerimisel, kuid andmete terviklikkuse ja täpsuse eest vastutab Klient.
4.2. Klient peab esitama korrektsed ja struktuuritud andmed toetatud formaadis (CSV, XML, API).
4.3. Konsultant ei vastuta andmekadude eest, kui Klient ei ole esitanud nõuetekohaseid varukoopiaid enne andmete migreerimist.
4.4. Konsultant ei vastuta vanade süsteemide andmekvaliteedi ega mittevastavuste eest, mis ei olnud lepingus määratletud.
5. Süsteemi Garantii ja Tugi (System Warranty & Support)
5.1. Konsultant pakub 30-päevast garantiid pärast süsteemi kasutuselevõttu, mille jooksul parandatakse juurutamise käigus tekkinud vead.
5.2. Garantii ei kata:
- Kolmandate osapoolte moodulite või lisanduste poolt põhjustatud probleeme.
- Kliendi poolt pärast üleandmist tehtud muudatusi või arendusi.
- Regulatiivseid muudatusi ja seadusandlikke uuendusi, mis mõjutavad tarkvara funktsionaalsust pärast projekti üleandmist.
5.3. Regulatiivsete muudatuste ja seadusandlike uuenduste toetamine ei kuulu garantii alla, kuid Konsultant võib pakkuda nendele kohandusi eraldi tasu eest.
5.4. Pärast garantiiperioodi saab Klient tellida täiendavat tuge vastavalt hinnakirjale.
6. Projekti Viivitused ja Lepingu Lõpetamine (Project Delays & Termination)
6.1. Klient peab andma õigeaegset tagasisidet ja vajalikke sisendeid, et vältida projekti viivitusi.
6.2. Kui Klient viivitab projekti jaoks vajalike andmete või sisendite esitamisega üle 30 päeva, on Konsultandil õigus:
- Peatada teenuste osutamine kuni vajalike andmete saamiseni.
- Nõuda täiendavat tasu viivitusega seotud kulude katmiseks.
6.3. Kui Klient viivitab andmete esitamisega üle 60 päeva, on Konsultandil õigus leping ühepoolselt lõpetada, teavitades Klienti sellest 7 päeva ette.
6.4. Mõlemal poolel on õigus lõpetada leping 14-päevase kirjaliku etteteatamisega.
6.5. Lepingu lõpetamise korral kohustub Klient tasuma kõigi seni osutatud teenuste eest.
7. Kohaldatav Õigus ja Vaidluste Lahendamine (Governing Law & Dispute Resolution)
7.1. Käesolev leping allub Eesti Vabariigi seadustele.
7.2. Kõik lepingust tulenevad vaidlused lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel.
7.3. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus või, kui pooled on selleks eelnevalt kokku leppinud, vahekohtus vastavalt Eesti Vabariigi vahekohtumenetluse seadusele.